Friday, July 27, 2007

Visayan Funny Jokes Text Messages 2

EMPLEYADO: boss, namatay naman atong manager pwede ako mu puli sa iyang pwesto?
BOSS: pwede man,........pero ambot kung musugot ang funenaria


________________________________________________________



MOTHER: Anak! nagdugo imong tudlo! ari diri be kay ato supsupon! tsup..tsup.. O wala na. Asa man ka nasamad anak?
ANAK: Wala man ko masamad MA oi! Gipisat man nako ang KUTO sa IRO.


_________________________________________________________


Bungi Gitahi sa DoctorTapos Gitistingan pa pronounce.
DOCTOR: Cge e pronounce
daw
LUZON VISAYAS MINDANAO,
BUNGI: LUKOT , PASAYAN, BULINAO.
DOCTOR: naaaaaaaaaaaaaaaaah! MITAMOOT....


_____________________________________________________________________



Bungi niuli sa ila ug gitabunan niya ang mata sa iyang asawa..
BUNGI: Nges hu??
ASAWA: Pa - nges hu nges hu pa ka dira ikaw ray bungi dinhi sa atong balay..


__________________________________________________________

ANAK: Nay, nag tambling tambling gud me sa skul ganina..
NANAY: Di ba ingon man ko ayaw pag tambling tambling kay makita imo panty?
ANAK: Gisulod man naku sa Bag ako Panty Nay!


____________________________________________________________

Tulo ka kumare ang
nag-istorya.
Mare1: Sus, ako mare pwerte gyud nako ka limtanon kay ang akong pustiso ako mang isud sa ref.
Mare2: Ay wala ra ka nako mare. Mas limtanon pa ko nimo kay kon moagi gani ko sa hagdan, inig abot nako sa tunga-tunga makalimot ko kon pasaka ba ko o panaog.
Mare3: (Dang pangyam-id) Sus, ako mga mare, simbako lang gyud (dang tuktok sa bungbong as in 'knock-on-wood' effect) di ra gyud pod ko intawon limtanon!
(Dayong talikod) Kadyot usa mga mare ha, kay ako usang ablihan ang pultahan kay naay nanuktok.


_____________________________________________________________


Anak: nay buntis ko.. lipong ko..
Nay: dili ka buntis!
Anak: kasukaon ko nay..
Nay: dli lgi ka buntis!
Anak: gusto ko aslum..
Nay: animal kang bayota ka!! kumuton ko nang itlog mo ron!!


_____________________________________________________________


Laki: Kuhaon ko ang mga bitoon og ihatag ko kanimo.
Babae: saba diha! wa man gali ka kakuha anang kugmo gatambisay sa imong ilong...
Laki: AW! sorry day ha..wala man gud ko nasayod nga gusto sad ka ani.....



______________________________________________________________



BABAE: ka gwapo sa pari, unsa man akong buhaton para mapansin sa pari? Ahhh, akong ibutang ning panty naku sa lamesa.
PARI: kinsa nang pante diri sa lamesa?
BABAE: ako padre
PARI: naay tae gamay.


_____________________________________________________________


Osa ka pirata gi interview sa reporter.
Reporter: Nganong imong pikas tiil kahoy man?
Pirata: Ah, naigo ni sa bala unya giputul giilisan na lang ug kahoy.
Reporter: Imong toong kamot naa may hook?
Pirata: Ah, naputol ni sa espada diha nga duna kuy kaaway.
Reporter: Unya imong
pikas mata duna man nai itum nga tabon? (eye patch).
Pirata: Ah, naithan ni ug langgam unya nabuta.
Reporter: Ha? Makabuta diay nang iti sa langgam?
Pirata: Gilugud man gud nako sa akong toong kamut.

No comments: