Friday, October 30, 2009

Visayan Jokes Qoutes Text Messages 67

mnsa tinanong ko kng saan ba mattagpuan
ang PAG-IBIG?

may sumagot sa akin,

"skay lang motorela miga, atbang rana
ororama cogon.."=D

__________________________________________________

Juan: Oi unsa na? pinya? hatag beh..

PEDRO: hatag? asa ka a2ng nananom ko?
ka2ng nangharvest ko? a2ng naglisod ko?
asa ka ha?

Juan: napriso man gud ko bai..nkapatay
mn gud kog LAOGAN!!

PEDRO: awww..kuha lng dha bai uy, y blema btw!
kpayas, byabas, bcin gnhan ka? ;-)

___________________________________________________

Maraming bagay sa buhay ang puno ng
katanungan..

una:

Ngano lisod moginhawa nga nkagwas ang dila?

gitistinga jud oh!..murag iro..

____________________________________________________

DOCTOR SA MENTAL:
buotan ka nga tawu, imu gluwas ang nalumos pro
wai swerte ky nghikog jpun sa CR.


BUANG: wla 2 nghikug, ako tong gibitay pra mauga!

_____________________________________________________

No comments: