Sunday, May 31, 2009

Visayan Jokes Qoutes Text Messages 52

ANG TIIL UG OTIN

OTIN: parts hayahy kaau imong kinabuhi ba?
kung molakaw medyasan ug sapatosan
pag-uli hugasan sabonan trapohan
tsinilasan, usahay pakapin pag foot spa.

TIIL: Ikw diay pre!

OTIN: Bunol kaau pre, usahay kumotkumoton
human mangihi wilikwilikon
galabad akong ulo ug ang akong
kapungtan kanang lugoson ko pagpaslak
anang pagkabaho nga kanal ug ibton lang
ko kung makasuka na. pagka walwal nga knabuhi..

______________________________________________


Dear tay,

padad-i ko ug brief ky akong brief buslot na.

ang 2bag:

anak, agwantahi lng usa ky ako gani garter nlng! :D

_______________________________________________

a hot girl n a RESORT walks to a guy..
grl: do u knw how 2 swim?

guy: why? Nganu mura kug swimmer?

grl: no..mura kag nokos! ahaha


__________________________________________________

LOLO: kniad2, akng 5 pesos inig ad2 nko
s dpartment st0re,mkdla nkog gatas,pan,medyas,polo,
ug pantalon.

APO: krn diay lo?
LOLO: lisod n krn ky nay survlance CAMERA.:>

____________________________________________________

One day... sa tindahan..

BATA: ayooh!

Tindera: unsa man?
BATA: naa moyload?

Tindera: oh! naa!

BATA: pateksa ko beh!...ehehe!

_____________________________________________________


No comments: